Kubra3525 mucizemmmmmmmm yaşıyor çok şükür yaklaşık 1 ay yogun bakımda kaldı kilosu toparlayınca çıkardılar
Hilalbyz Nurhanimm siz mi yaşadiniz, nasil oluyor benden de şüphelendiler plasenta çok ödemliymiş bebek beslenemiyormuş , siz neler yasadiniz bu sürecte, tedavisi yok mu bunun
Nurhanimm Hilalbyz Evet gec farkedildi benim durum 5. Aya giriste yuzumde siskinlikler baslamisti normal sanildi ama doktorda anlamadi bebek kilo almiyodu besleniyodum gayet hepsi bana gitti kilolarin. Tansiyonunuzu olcun hergun 14 olunca risk 12 9 6 en ideali ve asafgi rakamlari risk tasimaz. Coraspin kan sulandirici kullaniyorum suan ikinci gebeligimde. Tuzli yemeyin siz yiyosaniz bol 2.5 3 lt su icin erken teshisle hastanede yatirabilirler engelleyebilirler tabii ama her an hazirlikli olmak lazim rsk varsa. Plasentadan kan gitmiyo bebege yeteri kadar beslenemiyi bu da kan pihtilasmasindam oluyo yada plasentada erken yaslandigi icin oluyomus
Nurhanimm Hilalbyz gebeligin ilk basindak beri asiri. Kusmam vardi o yuzdenmis acillik olurdum 20 kez kusardim gunde
Hilalbyz Nurhanimm Benimde ödemim oluyor yüzümde bebekte geriden geliyormuş zaten yeteri kadar beslenemiyormuş, kan verdim , inşallah iyi cikar sonuclar , çok üzülüyorum bebeğin duruşuda degismiyormuş pek rahatsizliğida olabilir dediler 😟
Hilalbyz Nurhanimm Bugün tansiyonumu ölçtüm 12 8 çikti , sekerimde normal çikti , bende şu an 21+2 yim ,
Hilalbyz Nurhanimm devaminda ne oluyor ağirlasiyor mu internette beyin kanamasi anne bebek kaybi vs.yaziyordu , sizin 2.gebeliginizde de ayni problemi yaşiyor musunuz
Nurhanimm Hilalbyz evet yani farkedilkezse bebek kaybu oluyo tansiyon 19 20 olcakta oyle yani suan sikintim yok sukur insaallah erken dogmaz genelde tansiyon agrilari yasaniyo belirti olarak bulanik gorme ense agrisi yuzde bacaklard sisme asiri kusma