Kızlar pkostan dolayi fazla kilolarim var ve bir türlü veremiyorum bir ara çok güzel vermeye başladım sonra tekrar geri aldım. Şuan bir gram aşağı inemiyorum. Geçen yaz 64 65 ten 57ye inmiştim. Şuan 63 kiloyum ama yok veremiyorum moralimi aşırı bozuyor hayatımı da çok etkiliyor bu kilo. Bu arada doğum kontrol hapı kullanıyorum Pkos etkileri ve düzensizlik için beşinci kutudayim, en az yan etkili yazz marka olduğu için onu kullanıyorum. Acaba kilo veremem de bir etkisi var mıdır? Zamanım ve imkanım olmadığı için ne evde ne de dışarda hiçbir şey yapamıyorum. Tavsiyeleriniz var mıdır?