Cahize önceki haftalarda bir şey çıkmayıp son hafta da böyle bir şey çıktıysa hatalıdır belkide ölçümler . İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Benim doktorum bir kere kol ölçümü yaparken ilk başta üç haftadan fazla gerilik ölçtü sonra iki hafta sonra bir hafta sonra 4 günlük gerilik ölçtü. Bunlar 5 dk içinde aynı doktor tarafından ölçüldü. Başka doktora gittim o da bir hafta gerilik ölçtü