Merhaba sevgili hamişler ve anneler bende mamajo nun süt sağma makinesi var ve yanına m beden bir biberon aldım deliği de küçükmüş diye okudum yorumlarda ve o yüzden bunu aldım. Ama çevrem de duyduğum kadarıyla a beden alsaydın 150 ya da 125 dediler ben de kararsız kaldım. Sizce küçüğünü almam gerekir mi?