Pofudukk82 10gün kadar gonal f iğne veriliyor yumurtalıklar istenilen boyuta gelene kadar o esnada folik asit de kullanıyorsun.istenilen boyuta gelince eşinden sperm alınıyor ve yıkanıyor kaliteli olanlar ayrıştırılıyor.transferden 32saat önce çatlatma iğnesi vuruluyor .32 saat sonra kaliteli olan spermi enjektör yardımıyla vajinaya enjekte ediliyor .ağrısız bir işlem bi 5dk sürüyor yapımı .20dk dinleniyorsunuz eve gönderiyorlar