atlasinannesii Değerim 30 nisan da 24 cıktı 6 mayıs da 27 cıktı aile hekimim 30 nisan da enfexia diye bi antibiyotik verdi enfeksiyon için ama şimdi 27 ye cıkmış bu değer bu intihap mı oluyor değerlerden anlayan var mı