Efuli21 ya benim 26 dan beri baş aşağı 36. Haftda biraz yürüdüm pilates topund falan hareket yaptım 1 saat sonra midem boşaldı bacak aram ağrımaya başladı ozaman başı aşağı indi demiştim zaten eşime 2 gün sonrada alttan muayne etti doktor açılma yok ama başı aşağı inmiş dedi ultrasonda yüzünü göremedik zaten 40 larda sancım çıktı ama ozaman hissetmemiştim. Şimdi kasıklrda sancım oluyor belime ğrı vuruyor kısa süreli ama düzenli değil o arada bebişim hareket halinde ama yani doğum sancısı olduğundada böyle hareketli oluyormu onu bilmiyorum. Salı günü tekrar kontrole gitcem doktorada sorucam