Merhaba kızlar. Bugün erken gebelik testi yaptım daha adetime 2 gün vardı silik çizgi çıktı sonra hemen kan testi verdim 18.57 çıktı. Acildeki doktor gebelik var dedi. Şimdi ne yapmak gerekiyor ne zaman doktora gitmem gerekiyor hiçbir şey bilmiyorum. Ne yapmam lazım