Ah o acı, bozuk, çürük gibi olan ama kesin tarifi çok zor olan tat. Su içerken ağlamıştım tadı çok kötü diye suya çilekler nane yapraklari koyup içiyordum onun bile tadını bastırıyordu. Sonra kendi kendine geçti 3 aya yakın çektim onu ama o ara psikolojimi bozmuştu resmen 🤦