sedaLL anne yazın haftası küçük olduğu için daha rahat bir hamilelik geçiriyor. Rahatça ayıp kalkma yürüme buna dahil. Bebek kışın kat kat giydir terledi pişik oldu suratı leke leke sivilcelendi derdi yok. Kışın zaten herkes genelde evde aman gezeyim sıkıldım bunalımı yok 😀 kızım Ocak çocuğu bu arada şimdi hamileyim ALLAHIN izniyle doğum ağustosta ama ağırlaştım sıcak çok şimdiden fenalardayım 😀