Esra_80 Kızlar bunj doktora sormayı unutmuşum 😂🙄 32+1 idim gittimde https://resimyukle.link/ Anlayan bakabilir mi 😊
kucuktosbik27 Esra_80 baş aşağı duruyor diyor ama başı aşağı inip inmediğini bilmiyoruz tabi onu doktor söyler☺️ benimde 26 dn beri baş aşağıydı ma 36. Haftada başı aşağı inmiş 37 haftalığız şimdi doğumu bekliyoruz ☺️
Esra_80 zeynepbalci bu haftalarda olan bişey mi acaba 🤷🏼♀️32+2 tim şuan dün gitmiştim hastaneye zaten
uraluygar Esra_80 31 haftayim benim bebegimde bas asagi donmus ama keske donmeseydi ben 2. Sezeryanimi olacagim zaten😂