shydoll kuzum bence git bende düşmüştüm ama 20 haftalık falandım doktorum 2 saat içinde haraketini hissettiysen kanaman olmadıysa bi sorun olmaz demişti ama ben hemen gitmiştim anında beklemeden bişey olmadı ama sen git düşme gibi durumlarda eşle presenta ayrılabiliyormuş olasılık düşük ama tedbir önemli