Mom087 Merhaba arkadaşlar ben 29 haftalık hamileyim cantamı hazırlıycam sizden bilgi almak istedim temmuz sonu doğumum olucak inşallah 1 tane hastane cıkışı set battaniye si penye 2 tane penye battaniye 1 tane müslin örtü 3 takım bebiş kıyafeti (eldiven dahil) 3 tane corap 12 tane bez (yeni doğan) 1 paket ıslak havlu Biberon 🍼 Emzik Ateş ölcer Pişik kremi 4 tane zıbın Bi tane alt değiştirme bezi kullan at Kendim için bişey almadım daha ama 2 tane düğmeli gecelik alıcam 2 tane emzirme sütyeni 3 tane külot Meme ucu kremi Göğüs koruyucu Islak mendil Pecete Ve meryem ana otu almayı düşünüyorum eksiklerimi yazarmısınız lütfen teşekkür ederim 💕
Seroy Mom087 kendine terlik havlu kirli için poşet belki yemek için çatal kaşık tarak diş macunu. Ben hastanenin çarşaflarını kullanamam diye çarşaf yastık kılıfı ve tek kişilik pike koydum hastane için ateş ölçere gerek yok diye düşünüyorum
Mel05 zeynepbalci temmuz icin cok sivak olmazmi ? Benimde temmuz da dogum allahin izniyle yavas yavas
Sedakbyk Mom087 bence bebek icin atesolcere gerek yok hastanede var zaten kullan at alt degistirme bezi uc tane koyun. Kendiniz icin sabahlik yada ince hirka,terlik,havlu kagit,kolonya,maske,hastaneden cikarken giymek icin rahat kiyafet..
Ysmnbl Mom087 Benimde temmuz sonu doğum olacak inş da pijama lohusa takiminda elbise şeklinde almak gerek mi alttan muayene için geliyolar dediler de gerek var mı yoksa alt-üst şeklinde olsa olur mu
Mel05 Ysmnbl ben lohisa takimi almadim. Bir gecelik alcam 2 penye piyama + sabahlikli birde gupurlu piyama fotoraf icin.
Emirinannesi34 Ysmnbl benimde temmuz 30 görünüyor doğum, ebe arkadaşıma danıştım ilk odaya geçince kesinlikle gecelik giy diyo
Drya37 Ysmnbl normal al cunkı zten hastane önlugu gydırıyolr sna o sekılde muane edilir bnm oyleydı gider gtmez önluk gydrdıler dgum snrası gecelık
zeynepbalci Mel05 Nisanda ben de istemezler diyodum istemişler vardı çantada Allahtan, kalın değil de orta kalın bişey bence penyenin üzerine nohut battaniyelerden vermiştim ben mesela, siz bilirsiniz yine de 🤗🤗
Emirinannesi34 Mel05 doğumdan sonra varsa dikişe vs diye gelip bakacaklar diyo. Sezaryen da olsa normalde lavabo ihtiyacın içinde ilk anlarda sadece geceliği kaldırman yeterli olacak dedi.sonrasında kendini iyi hissettiğinde pijama giyersin istersen dedi. zaten ilk gittiğimizde ona göre hastane kıyafeti veriyorlar, pijama yada gecelik doğum sonrası için