Melekalkan06 Anneler 2014te bebek ürünlerinin fiyatlarına bi bakın 🤦♀️![https://imgyukle.com/i/OpEbvQ https://imgyukle.com/i/OpE46t]
HavvaMerve Melekalkan06 Şimdi çok büyük fark var kızım 2014 doğumlu 😂😂 ateş ölçerimiz var kaç yıldır kullanıyoruz çok sağlam o zaman 180 almıştım şimdi ohooo🤦🏻♀️ Sunny baby bebek arabası almıştım 3 tekerlekli çok aşırı sağlam 400 almıştım şimdi ohooo😂😂😂 daha bir sürü şey 🤦🏻♀️
Melekalkan06 HavvaMerve 31+4 bizim 6 yaşında abimiz var allahtan Buda erkek çok fazla masrafımız olmadı 😂😂
HavvaMerve Melekalkan06 Maşallah allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🥰☺️ Benimde ikinci kızım abladan hiç bir şey yok sıfır baştan başlamış bulundum 🤦🏻♀️ Çocuk yapmam diyordum ikinciyi hiç düşünmemiştik ama işte ☺️
Mercimek26 Şimdi bunları görünce çok ucuzmuş o zaman falan diyoruzda o zamanki şartlara göre oda pahalı oluyor aslında. Yani aslında o zamanki şartlara göre o fiyatlar bu zamanki şartlara göre bu fiyatlar. Nebilim karışık şeyler bunlar 😂
Melekalkan06 Mercimek26 tabi orası öyle o zamanın şartlarına göre yine pahalıydı belki ama şimdi zirve yani bundan sonrakinde ne olur orası meçhul 🤦♀️😂😂
Umuhn Mercimek26 aynn öle 2014de askeri ücret ne kadardi 900 TL di yanlış hatırlamıyorsam değişen bişe yok yani
Melekalkan06 HavvaMerve bende çok büyük konuştum dedim yok yapmam, annemler zorla bi yerlere kaldırttılar iyiki kaldırmışım diyorum şimdi😂😂 insallaj sağ sağlim kucağınıza alırsınız sizde 🥰
HavvaMerve Melekalkan06 Keşke bende kaldırsaydım 😂 Şimdi baya maddi açıdan gitti bir ateş ölçerimiz kaldı ilk kızımdan onu da kullanıyorum diye 😂
HavvaMerve Melekalkan06 Amin cümleyle inşallah canım birşey soracağım sana bu ayın 20sinde yani 30.haftada randevum var da en son geçen ay gitmiştim bebeğin kaç gram şuan 😇çok merak ediyorum o haftada benim kız kaç olacak diye
Melekalkan06 HavvaMerve olmustur annesiii son zamanlar zaten alıyorlar ama benim ilk oğlum hep minyondu doktorumuz derdi minyon olacak diyo öylede oldu 😂
HavvaMerve Melekalkan06 Benim kızım da boylu ama zayıftı ☺️ Genetik gerçi bende öyleyim uzun boylu ve zayıf 🤦🏻♀️ Tabi şimdi aldım o ayrı en son muayene de doktorum biraz kızdı herşeyi yedigim ve dikkat ettiğim halde ye ye 😂 bende genetik hocam ablası öyleydi şuan ileri yaşların sınırın da geziyor dedim birşey diyemedi 🤦🏻♀️
Melekalkan06 HavvaMerve aman doktorlara bakma sen sağlıklıysa sorun yok çok kiloda iyi değil gerçi ben 5 kilo doğmuşum 🤦♀️😂😂😂 52 hamile kaldım 58 olmuşum 😂😂