Tezgelsenay Bacak boyu önde gidiyor falan dedi mi doktor? Bizimki de 32 de 47 cm di. Ama her gidişimizde doktor babasına benziyo boylu olacak diyor. Ve normalde 1 hafta önde gelişimi bacak 2 hafta diyor 😊 Kafasını, gövdesini, bacaklarını ayrı ölçüyor yani