Sahilll ben dolaptan müzikli bir ayıcık aldım 35 TL ye bana da çok pahalı geldiler bir de ilk 3 ay beşiğinde hiçbir şey olmaması gerekiyormuş oyuncakla değil anneyle bağ kurması gerekiyormuş Allah nasip eder de kolik bebek olmazsa almam ama kolik olursa mecbur o pahalılardan alırım şimdilik gerek duymadım bende post açtım araştırdım baya hatta geçenlerde çiçek sepetinde tavşan vardı 40 TL ona bakın isterseniz