Kızlar 18 haftalık gebeyim boğazım kızarmış yutkunurken yanıyo biraz, şişlik yok sirkeyle gargara yaptım, ıhlamur limon zencefil yaptım içiyorum ama acaba gebelikte pastil kullanan varmı aranızda ? Ne önerirsiniz internette 3 aydan sonra kullanılır yazıyor.