Merhaba, ben hamileliğimi öğrendiğimden beri göğüslerim (normalde küçük) dolgunlaştı ve hassaslaştı dokunamıyodum ağrıyodu. Dün bugün fark ettim sanki dolgunluğu gitmiş ağrılar yok. Bebekle ilgili herhangi birşey olabilir mi bu belirtilerin gitmesiyle bi alakası olabilir mi?