Kızlar Bi haftadır göğüs kafesimi kaplayan rahatsız edici bir ağrı var doktoruma yazdım yarın gel bakalım dedi çevremde bebek geliştikçe göğüs kafesine baskı yapar ağrı olur dediler ama yinede benim içim rahat değil bu durumu yaşayan varmı aranızda (28+2 haftalık hamileyim)