Ayse-kurtt Kızlar merhabaa, yarın kadir gecesi 7 haftalık hamileyim oruç tutmadım hamileyim diye ama yarın tutacak anneler var mı ne yapmalıyızz 🤷🏻♀️☺️
merveosman2627 Ayse-kurtt ya bende tutmak istiyorum ama çok çabuk acıkıyorum saat başı birşeyler Yemem gerekiyor nasıl tutacağım bilmiyorum
Szeys Ayse-kurtt Ben 17.haftaya girdim. Ramazanın başından beri tutuyorum. Doktorum tutmamanı gerektirecek bişey yok kendini kötü hissetmediğin sürece tutabilirsin dedi. Bir tek bugün şiddetli mide yanması yaşadığım için şurup içtiğimden tutamadım. Haricinde sıkıntı yaşamadım. Bence deneyebilirsin kendine güveniyosan👍
Dilekcnkn Ayse-kurtt Yani bu doktorunun bileceği iş bazıları 20 haftada bile tutuyor ben dayanamıyordun kan şekerim var o yüzden tutmadım şu an bebeğin çok küçük bir zararı olacağını düşünmüyorum ben ama yinede takdir senin ☺️
Mumin Bu göreceli bı soru daha öncede tartısıldı bu postlarda ama benden tavsiye doktoruma sordum için diyorum ilk 3 ay ve son 3 ay çok önemli bebek için havada sıcak susuz kalma bnde vicdan yapıyorum tutamadım diye ama sonradan telafisini yaparz ins 🙏