Bir erkek olarak böyle düşünmesi ve kaygılanması doğal, benim eşim tek çocuk olmasına rağmen kaygı yaşıyor. Biz hamileyken anne oluyoruz ama onlar şu an o duyguyu tam hissetmiyorlar, dolayısıyla daha çok mantıksal bakıyorlar. Güzel güzel konuşun, çocuklarla yapacaklarınızı hayallerinizi anlatın. Yavaş yavaş alışacaktır, doğduktan sonra da zaten lafını bile etmez emin olun 🤗 siz hamileliğinizin tadını çıkarın, bi kız bi erkek 2 meyveden de aynı anda tadacaksınız çok şanslısınız şükredin hep 🤗