sevgiasil herkese merhaba bisey sormak istiyorum son adet tarihim 1 nisan öncesindede korunmadan dolayı hamile olmadigim kesin.yani sata gore 5 haftalik ama döllenmeye göre 3 4 haftalik gebeyim.7 gun once betahcg 388di ve bugun 10bin olmus sizce yuksekmi ?kimisi normal kimisi yuksek dedi daha muayene olmadim 🤔
metehaninannesiii sevgiasil normal canım benim 15000 di yani normal seninki düşük olmasın da yüksek olsun daha iyi
lentil sevgiasil benm 5 haftalıkken 17bin çıkmştı ve hiç telaş etmemiştim sizde kendinizi boşuna telaşlandırıp strese girmeyn bnce
Seyda5234 sevgiasil benim de son adet tarihim 1 Nisan en son 55/53 den 1811 cikmisdi şuan 5 haftalık hamileyim biraz fazla çıkmış gibi ama bellide olmaz
sevgiasil metehaninannesiii üzüm gebelik olabilir falan dediler yada çogul gebelik o yüzden korktum sizin kaçıncı haftada 15 bindi bir problem oldumu
metehaninannesiii sevgiasil sağlık ocagindaki doktorum da aynı şeyi söyledi çoğul gebelik olabilir dedi ama öyle olmadi yani beb 5 haftalıkken öğrenmiştim oda 15000 di
mutlugebeee sevgiasil mol gebelik için çok çok daha yüksek çıkması gerekir diye biliyorum ama en iyisini doktorlar bilir tabi🤷🏻♀️ Bir an önce muayene olun bence🙏🏼
sevgiasil mutlugebeee simdi gitsem cok kucuk degil mi 1 hafta sonra gitsem belki kalp sesi falanda duyulur diye dusundum
mutlugebeee sevgiasil önemli değil ki küçük olsun olsun en azından kese var mı yok mu ya da içi dolumu dış gebelik mi ultrasonda sağlıklı bi kese görmekte önemli daha sonra tekrar gidersin
DeryaEyll Benimde sat 1 Nisan bu pazartesi dr gittim keseyi ve bebeği gördük tabi kalp atışı duyulmadı ama sen önümüzdeki hafta başında gidersen onuda duyarsın diye tahmin ediyorum çünkü artık minik kalpleri atıyor
GulcanDongel çok yüksek çıkmış, çoğul olabilir, 4 gün adet gecikmesiyle gittim 1333 çıkmıştı ultrason muayenede ikizlere hamile olduğum anlaşıldı
sevgiasil metehaninannesiii beta hcg yuksekligi erkek bebek belirtisi de olabiliyormusta o yuzden sordum😅