Zerrin_ Kızlar Enbiya Süresini duymuşsunuzdur belki son sayfası okunuyor 70 kişi 1 er tane 25 tane kaldı Okuyabilir mısınız 🤍 ismim Zerrin okuyabilecek olanlar ve okuyanlar yoluna yazabilir mi
2pasam03 Zerrin_ Bende aksama okuyum insallahh canım ama bu güne yetistirseydin keşke hepsini bugün bağışlardin kuzenim öyle yapcak
[silindi] Zerrin_ beni bu şekilde yoruma etiketle görürüm 😀😂😂 zaten hep giriyorum foruma 😂 sabah namazından sonra aklıma gelirse okudum yazarım buraya