Kızlar merhaba, ben bundan 4 ay önce, bebeğimi kaybettim. 5.5 aylık hamileydim. Velhasıl kelam bir sürü test yapıldı ve Malesef hiç bir sebep bulunamadı büyük bir talihsizlik dendi.
şimdi bir prof doktora muayene oldum tüm tahliller temiz geldi ve bana bu ay menopur iğne yaptı, kendi kontrolünde yumurta takibi de yaptı ve en son istenilen seviyeye ulaştığı için çift doz çatlatma iğnesi vurulmamı söyledi sonra da malum gün aşırı ilişki dedi. Psikolojikte olur mu bilmiyorum ama ben de ciddi bir ayak tabanında yanma var ve kasıklarım ağrıyor ufak ufak. 17 mayısta kanda hamilelik testi yaptırcam. Böyle bir süreç yaşayan oldu mu ? Heveslenip sonra da üzülecek bir durumda değilim olursa elhamdulillah diyeceğim olmazsa bir dahaki aya kendi haline bırakacağım. Fakat şuan eşime belli etmesemde vücudumda ki değişimi anlayabiliyorum 🤔☺️ Dua edin mucizemize biz de merhaba diyelim inşallah 🤲🏻