Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum ben geçen aya kadar hamile kaldım kalalı regenesis Naz kullanıyordum sonra decavit aldım decavitte bitmek üzere decavit kullanamıyorum midemi bulandırıyor regenesise başlasam tekrar bi sıkıntı olur mu sürekli değiştirdiğim için bilemedim regenesisle decavitin arasındaki fark nedir bide