Kızlar bugün özele gittim sancım olduğu için arada sırada bana çoçuğumun suyu azaldığını söylediler acil olarak yatış yapılması gerek dedi 35 haftalık olduğu için biz yatış yapamayız dediler devlete yönelttiler devlete gittik oda çoçuğun suyu azalmış yatış yapıcaz kontröl altına alıcaz gerekirse sezeryan yapıcaz ama yeni doğan ünitesi iyi değil sana garanti verebiliriz ama çoçuğa veremeyiz bunu riske alıyorsan yatışını yapalım dediler, bizde riske atmamak için Ankara zübeyde hastanesine gittik orda kesesini gösterdiler suyu var gayet dedi sadece popo kısmında yok dedi ama abartılacak şekilde yatış yapıcak, sezeryanla alınacak durum yok kalp atışıda gayet normal dendi. Bizi çok korkuttular perişan olduk ordan oraya her seferinde 4 defa alttan muayene yapıldı Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı🙏