Tuba0909 Bugün canım çektiği için yarım yedim ama gebelikte sorun olur mu bilginiz var mı acaba ? Yedikten sonra çok pişman olup sürekli bir araştırmaya giriyorum su süreç çok gergin 😰
Dilekcnkn Tuba0909 benim eltim gebeliği boyunca çiğ köfte yedi bir sorun olmadı bende yiyorum yani ne olabilir çok merak ettim gerçekten
Linaasel Tuba0909 her gün yiyorum korkma 🤣 etli yeme etsiz olursa her gün ye doktorum sorun yok dedi hergun yiyorum
Mom54544 Tuba0909 Daha akşam yedim biraz yemek mideme otursun bugünde yerim 😂 hep yedim yiycem de çiğköfte vazgeçilmezim yememezlik edemem 🤭
Rusen96 Tuba0909 ilk baslarda bende yemistim ama icinde et varmiydi bilmiyorum. Cok cok asiriya kacmadiginiz surece cok birsey olacagini sanmiyorum. Gebeligin ilk baslarinda hepimiz neler yedik kim bilir
Tuba0909 Rusen96 Azıcık ya dürümun yarısını yedim yemedim gerisini eşim yedi ama yinede insan çok korkuyor 🤷🏻♀️😇
Dilekcnkn Minikturtageliyor belkide ben çok takılmıyorum böyle şeylere o yüzden garipsiyorum sonuçta hasta değiliz 😂
Serpilbb Tuba0909 ben hep yiyorum bi sıkıntı yaşamadım ve sorun olcağını sanmıyorum korkmayın bukadar sıkmayın kendinizi gevşeyin biraz 😄
Linaasel Tuba0909 korkma canım dörde hamileym ama etli asla yeme özellikle doktorum önermiyor bebeğe dokunuyormus etsiz her gün kilolarca ye hiç bişi olmuyor ben valla durum oalrak beş tane yiyorum yalan yok 🤣🤣🤣🤣
Minikturtageliyor Dilekcnkn bende hiç takmam ahahhs Allah ne verdiyse yerim 😂 yeni hamileler evhamlı oluyorlar 😂
Dilekcnkn Tuba0909 Öyle galiba ama kendini dinleme tabikide herşey kararında ama ben iki oğluma hamileyken böyle bakacağım internet bile yoktu ne olsa yedim 😂