Ben de aynı böyle bi post açmıştım çok üzülüyordum. Kendimi suçlu hissediyordum ama beni burda çok rahatlattılar. İlk üç tamamen kanımızdan besleniyor çocuk ☺️ Siz kendinizi iyi hissetmeye çalışın insallah kısa sürede de geçer. Ben de 8.haftadayım doktorum serum verdi her gün serum takılıyor o şekilde beslenebiliyorum. Çünkü su bile içemiyor kusuyordum simdi serumlar biraz baskılıyo