353 canım iyileşeceksin kısa süre içinde bence biraz gayret et sabret zaten sen bi doktor hastane bulup sezeryan yaptırana kadar iyileşeceksin emin ol, değmeyecek yani. Cünkü yarın bulsan anca yine bi kaç gün sürer doğuma alınman, zaten 3 gün olmuş kaldı 7 günün, ilk günlerinde olduğun icin suan zorlanıyorsun ama bi kaç güne hafifleyecek hastalık ben de hamileyken geçirdim covid daha geçen ay, suan 35+4 deyim doktorlarının tavsiyesini dinlemen en doğrusu olur