Ezgiiii Öyle korkulacak bir şey olmadığını Doğumdan bir yarım saat sonra anlıyor insan; ilk etabı çok heyecanlı ve karmakarışık duygularla geçtiği için☺️ Sana tavsiyem Doğumdan sonra seni yürütmeye başladıkları andan itibaren bol bol yürü, beni hemşireler sürekli yürümem konusunda çok uyardılar ve gerçekten yürümem sayesinde çok çabuk atlattım.Üzerinden o hantallığı hastanedeyken yürüyerek atarsan evde çok rahat edersin.Tabi gülerken ve ağlarken dikişlerinde minik ağrılar olacak o da işin tuzu biberi.Bebişler için her şeye değer.