Arkadaşlar merhaba dün çok sancım vardı hemen doktoruma gittim 25. Haftamdayım nts ye bağladı beni erken doğum olabileceğini ve bebeğim doğarsa yaşamayacağını söyledi 😭
vajinamda enfeksiyona rastladı onun iÇin 2 tane fitil 2 tane iğne verdi sancımın enfeksiyon dan kaynaklı olabileceğini söyledi fakat suyun gelirse hemen dogumaa alacağım dedi tuvalet ihtiyacı hariç yataktan kalkma dedi var mı benimle aynı durumu yaşayan çok korkuyorum erken doğum olur diye😭