Ay sanırım herkezde var benimde öyle gebelik başladığından beri hep sarı yoğun akıntım var fitil verdiker kullandım gever gibi oluyor ama malesef ilacın etkisi bittikten sonra tekrar başlıyor artık korkuyorum yaz da geldi daha çok enfeksiyon a açık olucaz 🙄 hiç yasamadigim şeyleri yasr oldum gebelikte