Sita3434 [silindi] ben 13 14. haftaya kadar bulantıdan aç dolaştım doktorum rahat ol zaten su an bebek senden beslenmiyor demişti 12 veya 13 ten sonra baslıyor bizden almaya
DeryAzaD Aynen canim bende öyleyim hala 7.haftama girdim bugün hala öyleyim:(. Herşeyden midem bulanıyor doya doya yemek yiyemiyorum
[silindi] Sita3434 cok enteresan dün ağzıma yaprak sarmaları arkadam biri koşturuyomuş gibi sokuyodum bugün bir iştahsızlık yemek görmek istemiyorum🙈🙈😂
elifay21 Benim de iştahım iyiydi ama tam 6 haftaya girdik bulantılarım başladı. Açlık hissi başladığı an bulantım şiddetleniyor, yemek yediğim sürece problem yok. Bu yüzden aşırı kilo almaktan korkuyorum.