MDT Erturk az önce başka bir posta daha yazdım üstüne bu denk geldi. Neden Celal ismini istiyorsunuz bilmiyorum ama benim babamın da yeğenimin de adı Celal ve aşırı sinirliler normal bir sinir değil ama yakıp kavuran bir sinir ve etrafındaki insanlara çok zarar veriyor. O yüzden haddim olmayarak Celal ismini koymamanızı tavsiye ediyorum
Erturk MDT ben istemiyorum ama eşim koymak istiyor annesine babasına çok düşkün o yüzden ama ben celal ismini değil yanına ek koyduğum ismi kullanırım
mavi_kelebek467 MDT Celal Allah’ın isim ve sıfatlarındandır. Allah’ın kahrını, gazabını, öfkesini tanımlar. Sanırım bundan dolayı Celal ismindekiler agresif oluyorlar. 🌼
MDT mavi_kelebek467 evet sanırım o yüzden. Kuvvetli biz isim olduğu için de karakteri çok fazl etkisi altına alıyor.
mavi_kelebek467 MDT İnsanlar isimlerini taşımakla kalmıyor aynı zamanda yaşıyorlar da. O yüzden isim koyarken çok dikkatli olmak gerek. 🌼🤗
MDT mavi_kelebek467 kesinlikle katılıyorum. O yüzden bebeğimin ismini aylarca düşündüm araştırdım.eminim her anne öyle yapıyordur ama ben kulağa hoş gelmesinden Ya da popüler olmasından ziyade anlamına dikkat ettim. İnşallah yanlış bir isim seçmemişimdir.
mavi_kelebek467 MDT Şifa çok güzel bir isim. İnşallah ismi gibi gönüllere de bedenlere de şifa olur minik prenses. Sağlıkla doğsun inşallah. 🤲🏼🌼