Saripapatyam1 Henüz tam teşhis konmasana sağlık Ocagı dikkat et dedi 135 çıktı tokluk şekerim o günden beri dikkat ediyorum kendi doktorum teşhisi koyana kadar.. canım aşırı bi tatlı istiyor yesem nolur acaba ? Şekeri olanlar hiç yemiyor mu yiyip dengeliyorlarmı?