Mehmetgul Merhabalar ✋ 22 haftalık gebeyim gaz sancılarim ve adet sancısı gibi sancılarim oluyor ama çok şiddetli ne yapmam gerekiyor yardım edermisiniz 👆 lütfen 🙏
psychologist Soda içebilirsin karnını ılık tutup ellerinde hafif bastırırarak masaj yspabilirsin ev içinde yavaş yavaş yürümekte iyi geliyor .
Mehmetgul psychologist gereken herseyi yapıyorum son 1 haftadır da sol kasigim çok şiddetli ağrıyor doktor bebeğin kafasının sol tarafta olduğu için ağrı olduğunu söylüyor ama çok fazla kasılmalar oluyor. Mide yanması içinde şurup yada ilaç yerine yiyebileceğim Bi öneriniz varmi?