Arkadaşlar biraz uzun ama yazmak istedim daha önce bir düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim 33+2 haftalık 32 de coraspirini bıraktım çok korkuyorum birsey olursa diye sürekli vesvese sürekli kötü düşünce icerisindeyim bebeğime birsey olursa diye kafayı yiycem benim gibi olan var mı aranızda bebeğine sağ salim kavuşan