niss123 Merhaba anneler gebelik şekeri testi yaptırdım 24 deyim değerler yüksek mi acaba ? Eğer öyle ise bundan sonraki süreç nasıl devam etmeli ? 50 gr açlık 114.3 1 saat 135,5