Sibel5435 14+6 günlüğüm yarın doktor randevumuz var sizce acaba cinsiyeti gösterir mi? Çikolata tatlı önerir misiniz?1 ay daha beklemek istemiyorum 🙂
Ayseee4238 Sibel5435 tabiki de olur 12de öğrenen bile var. Ben o kadar bitter xikolata yedim çikolatali süt içtim benimki göstermedi 17+3te öğrendim.
Muratnannesi Sibel5435 pozisyona bağlı uygun pozisyon yakalarsa söyler mutlaka. Ben oğlumu 11.haftada kızımı 12.haftada öğrendim
Ayseee4238 Sibel5435 belli olmaz canım ye sen yinede ama bikac saat önce ye öyle hemen etki etmez çünkü benim oglus nazlı çıktı belki seninki hareketlenir belli olmaz