Ay evet yaa bende de oluyor. Önceleri yaz kış ayaklarım buz gibi olurdu hiç ısınmazdı kansızlık vardı. Hamile kaldıktan sonra da tam tersi ateş gibi. Alev alıyor resmen. Yorgandan dışına çıkartıyorum ayaklarımı, bu sefer de kedim ayaklarıma atlıyo gece 😅😂😂😂😂