Kızlar 19 haftalığım bu sabahtan beri karımda sol tarafımda bı ağrı var oturup kalkarken abdest almak için ayağımı kaldirdigimda fln belli ediyo sizdede oluyormuyoksa biseymi var anlamadım öyle hastaneye gidilecek kadar büyük değil şimdilik ama ılık ılık belli ediyo kendini ağrı