Selam kızlar , bu ilk gebeliğim olduğu için çok merak içindeyim. Son adet tarihinin ilk gününü hesaplayınca 5. Haftalık hamilelik ortaya çıkıyor doktor hesaplamasına göre. Bugün clear blue testini yaptım haftalık göstergesi olan. 3+ haftalık gebelik çıkıyor. Hangisini dikkate almalıyım? Veya siz nasıl hesaplıyorsunuz haftaları?