Merhabalar,
Son adet tarihim 25 mart . Bugün doktora gittim 7 haftalık olduğunu söyledi. Uygulamada 6+1 gözüküyor. Kese göründü fakat karından ve vajinal ultrasonda kalp atışı duyulmadı.
Doktorum boş gebelik olabilir yada daha küçüktür ondan duyulmamıştır dedi. Önümüzdeki haftaya randevu verdi.
Geçen sene de sağlıksız bir gebelik geçirmiş ve kürtaj olmuştum. O zaman beta hcg değerim 2 katına çıkmıyordu.
Çok korkuyorum. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Kalp atışı için daha erken olabilir mi?