gul_bf 32+0 da 1750 grmdı, bugün kontrolüm vardı 34+1 2400 gr olmusuz o yüzden birilerinin söylemesiyle hiç yüzünüzü düşürmeyin✌🏻 Önemli olan öncelikle bebişin sağlıklı olması. Tükettiğim şeylere gelirsek; kahvaltıyı sıkı yapıyorum yumurta,beyaz peynir,kaşar, tahin fix oluyor. Günlük badem ceviz ve fındık yiyorum. Birde günlük sürekli kefir ve süt tüketiyorum.😊