Seyda5234 Merhaba anneler bugün ilk randevuma gittim bebeğimin kesesini gördüm 🙏5 haftalık ama doktor kesen küçük dedi bir sorun olur mu Haftaya tekrar çağırdı kesem büyümüş mü bakicak
Nry0682 Seyda5234 ben 4 haftalıkken ögrendim kesem minicikti hatta dr hic begenmedim dedi,cok sükür 18 haftalık olduk 🙏
rgk Seyda5234 zaten küçücük görünüyor rahat olun hiç bi şey yoktur inşallah. Negatif doktorlardan uzak durun
birceefe Seyda5234 benim 5.haftada gözükmüyordu bile, o yüzden içinizi rahat tutun inşallah haftaya görürsünüz 😇
Seyda5234 rgk doktor gerçekten çok iyiydi sadece kesen küçük dedi o kadar bende o heyecanla neden demedim birşey olur mu diye yazmak istedim