Dae Hayirli akşamlar arkadaşlar.8 haftalik gebeligim var 2 gündür afedersiniz ama kasık agrimla birlikte vajinam dada ağrı oluyor.sizlerde de oluyormu.
Rusen96 Dae bende 11+5 haftaligim bende de oluyor ama normalmi bilmiyorum. Ben rahim genisliyor o yüzdendir diye tahmin ediyorum
Busrasener43 Dae o haftalarda çok normal canım haliyle bir minik yerleşmeye çalisiyor ve rahmin büyümeye ve bu sürece alışmaya çalışıyor adet sancısı seklinde normal çok dayanamiycak kadar ağrılı olursa hastaneye gitmen gerekli
Dae Busrasener43 dayanilmayacak kadar değil sadece ilk defa yaşadığım için acaba herkesde oluyormu normalmi diye merak ettim😊teşekkür ederim