Kizlar 32. Haftamdayim normalde karnim sert ve sisiktir bildiginiz top gibi karnim var ve kasiklarim bacagim agirirdi bugün karnım yumuşacık ve göbeğim bildiginiz sönmüş bacak ve kasik agrimda yok bebegin hareketlerini 1 2 defa hissettim ama sizce normal midir