Sfylmz Arkadaşlar merhaba ben bugün 5+1 de kese görmeye gittik kese gayet sağlıklı fakat sağ yumurtalığımda da kist göründü yaşayan var mıdır süreç nasıl işledi bebeğe bi zarar verdi mi doğumu etkiledi mi ?
Minikturtageliyor Sfylmz eşimin kuzeninde çıktı kist ve 18 haftalıkken aldırmak zorunda kaldı kisti büyümüştü ve bebeğini etkiliyordu. Kimisinin kisti büyümüyor, kimisinin ki artış gösteriyor büyüyor kişiden kişiye fark ediyor
yesilmavi Sfylmz bende keseyle birlikte kesenin en az on katı kist göründü. Doktor takip edeceğiz dedi sonra kendi kendine yok oldu kist. Bence siz de stres yapmayın.