Kızlar selam . 38+4 haftalığız bütün nst ye girişim bebeiş çok az hareketli çıktı . Doktorum düz çizgi olursa sizi eve gönderemem müdahale etmem gerekir dedi . Aç lık durumunu sordu . Ne tok ne açtım ama sanırım tok gitmek gerekiyor . Bilgim yoktu bu konuda . Tatlı bir şeyler yiyip tekrar nst ye girdim . Bu sefer şükğr normal çıktı . Ama stresti yeter . Aklınızda olsun tok ve tatlı bir şeyler yiyip gidin🙋♀️