giresun Eğer sebepsiz infertilite ise tüp bebek raporu için iki olumsuz iğneli aşılama lazım. Aşılama için gonal f kullanırsanız yaklaşık 500 er den 1000 lira gider. Menopur varmış bir de o daha uygun sanırım onu da kullananlar var. Sonrasında olmaz da tüp bebek için rapor çıkarırsanız hastaneler ortalama 4 5 bin civarı kendilerine ait ücrette indirim yapıyor, her merkez olmuyor, sgk anlaşması olması lazım. Ama paket dışı ekstra masraflar çıkıyor tabi. İlaçlar da baya fark ediyor, ben raporun karşıladığı bütün ilaçları aldım 2000 i geçmedi, her birinden de kalan ilaçlar oldu üstelik.